Проєкт надає інформаційну та промо підтримку ММСП (ред. мікро, малим та середнім підприємствам) та сільським жителям, котрі розвивають, покращують або планують заснувати аграрне виробництво шляхом використання інтернет-технологій, соціальних мереж, проведення освітніх вебінарів, онлайн та офлайн-зустрічей, конференцій щодо кращих аграрних розробок, технологічних ноу-хау, конкурсів, ярмарок, тощо.
Логотип є одним із найважливіших елементів візуальної комунікації, у якому закладено ключові характеристики фірмового стилю.
Нова версія логотипу копіювала батьківські витоки. Завдання, щоб простежувалася спадковість та органічне сприйняття з попередньою версією логотипу для осіб вже знайомих з брендом Best Agro
Новорічний стиль логотипу, підготовлений до зимових свят
Приклад оформлення різдвяної листівки застосовуючи стиль BestAgro
Проєкт акумулює та систематизує знання та інформацію щодо новітніх агро розробок, технологічних ноу-хау, бізнес-моделей, еко ощадних та/або органічних технологій виробництва в плодоовочевому секторі, секторі тваринництва, аквакультури, птахівництва (окрім курей), кондитерської та крафтової продукції та забезпечить доступ до неї для усіх зацікавлених осіб.
Приклад графічного оформлення постів (статей) в інтернеті