В основі фірмового стилю лежить кілька базових елементів: логотип, кольори, шрифт. Вони є відправною точкою під час вирішення будь-яких оформлювальних завдань. Цей короткий посібник – це базова інструкція з експлуатації стилю. Воно дозволяє стежити за дотриманням вироблених стандартів, з якими матимуть справу співробітники компанії, дизайнери та поліграфісти. Викладені тут правила допоможуть їм зробити роботу коректно та якісно.
Фірмовий логотип
Кольорове зображення виконано у 2 кольорах, та текстовим блоком
![](https://origami.ua/media/cache/resolve/post_image_small/uploads/editorjs_images/1f58cdfeadcbfc92fb4c08e71fbb43e6.jpg)
![](https://origami.ua/media/cache/resolve/post_image_small/uploads/editorjs_images/daf7fa7517d7e82321a0bf9b8ce1c4a8.png)
Основний шрифт
Основний шрифт - Calibri Regular, Italic. По можливості використовується на всіх носіях рекламної комунікації
Альтернативний шрифт
Кольора
Компанія має кілька фірмових кольорів. Два є основними, інші — додатковими.
Градієнт
Крім основних кольорів, у компанії є фірмовий градієнт. Оригінали правильних кольорів завжди під рукою, оскільки вони взяті із логотипу.
![](https://origami.ua/media/cache/resolve/post_image_small/uploads/editorjs_images/8e1bac540e75622529dd7bba80b3003a.png)
![](https://origami.ua/media/cache/resolve/post_image_small/uploads/editorjs_images/92a5b4de35780b948976fcee37e14979.png)