В основі фірмового стилю лежить кілька базових елементів: логотип, кольори, шрифт. Вони є відправною точкою під час вирішення будь-яких оформлювальних завдань. Цей короткий посібник – це базова інструкція з експлуатації стилю. Воно дозволяє стежити за дотриманням вироблених стандартів, з якими матимуть справу співробітники компанії, дизайнери та поліграфісти. Викладені тут правила допоможуть їм зробити роботу коректно та якісно.
Фірмовий логотип
Кольорове зображення виконано у 2 кольорах, та текстовим блоком


Основний шрифт
Основний шрифт - Calibri Regular, Italic. По можливості використовується на всіх носіях рекламної комунікації
Альтернативний шрифт
Кольора
Компанія має кілька фірмових кольорів. Два є основними, інші — додатковими.
Градієнт
Крім основних кольорів, у компанії є фірмовий градієнт. Оригінали правильних кольорів завжди під рукою, оскільки вони взяті із логотипу.

