— Ваша реклама не працює, говорила вона дизайнеру.
.... але це не реклама.
Реклама це комплекс рішень щодо просування, оповіщення, створення популярності вас чи вашого товару.
Дизайн – це інструмент. Це створення зручних та гармонійних графічних елементів та веб додатків. Це кузня зі створення чарівної зброї, завдяки якій ви боротиметеся з конкурентом або завойовуватимете ринок.
Це може бути камінь або крилата ракета і тут важливо правильно і точно це застосувати. Можливо, достатньо скористатися невеликою інструкцією від виробника.
А креатив це завжди дорого, тому що це ваша інвестиція у бізнес. Час та знання спеціаліста мають бути оплачені. Якщо проект реалізується із низьким бюджетом, то замовник його не цінує, а виконавець не відчуває відповідальності.
За кожним професіоналом стоять 1000 халтурників, які прагнуть зайняти його місце. Професійна заміна легко, але обов'язково треба відповісти, який продукт тобі потрібен?
По упаковці оцінюють вас і приймають рішення, ще до того моменту, поки придбають продукт. Якщо потрібно відігнати диких тварин, то можливо достатньо і каменю, а якщо ви націлені серйозніше, то краще буде попрацювати над візуалізацією і потрібно, щоб виробник був за рівнем.
І тут набирає ще одне поняття — бренд, брендування. Ми маємо на увазі, що спочатку було слово, а потім постало завдання оформити його, задати йому оболонку, вигляд, авторитет, довіру і отримати те, найважливіше – лояльність споживача. Бренд насправді це образ компанії або продукту в очах споживачів. І чим сильніший він, тим простіше домінувати на ринку та простіше продавати ваш унікальний товар
Яку роль грає дизайн у побудову сильного духу команди, набуття внутрішніх цінностей, розуміння політики компанії? Під час відповіді на запитання ми бачимо яскраві брендовані образи та приходить усвідомлення, що прапори компанії не лише для краси. І все це серйозна та відповідальна робота, яку має виконувати професіонал.
Це стосується кузні дизайну. До творення та творчих рішень, що підуть на допомогу стратегу — маркетологу. Для його побудованого проекту будуть підготовлені графічні, поліграфічні, інтернет та інші товари, які будуть використані в різних випадках просування. У сукупності це і називатиметься рекламою і від вибраних інструментів та виконавців залежить повноцінна реалізація задуманого.
Ми говоримо про комплекс рішень та підходів. І одні будуть непогано підігрівати потенційного клієнта, а інші будуть ключовими для прийняття рішення. Ми знайомимося з образом, спостерігаємо його, формуємо рішення та лояльну відповідь.
При виготовленні дизайну здається, що вибір очевидний і тільки сліпий може вибрати "Ге", але часто ми бачимо зворотне. Причина цього проста — неправильна оцінка виконавця, скупе бажання скоротити витрати — може, пощастить.
Тому ми можемо спостерігати сотні білбордів із дешевою «родзинкою» або гортати дорогу поліграфічну продукцію з дуже низькою якістю візуального оформлення... на цьому траплялося багато хто…
і тоді формувався відповідь, по суті, а не до дизайнера — моя реклама не працює!
Але ми всі хорошої думки про себе та поганого про інших
– Ваш дизайн - гівно!
– Але це дизайн гівна.
– Хм, тоді непогано.
Дмитро Телушко