Сучасна людина веде нездоровий спосіб життя. Низька рухова активність поєднується з постійним стресом, маса часу за комп'ютером та телевізором – зі шкідливим та рясним харчуванням. Звичайно, болі в шиї, спині, суглобах, м'язах - знайомі тією чи іншою мірою практично всім.
Логотип є одним із найважливіших елементів візуальної комунікації, у якому закладено ключові характеристики фірмового стилю. Медичний центр має горизонтальну та
"Нагадування" розміром 90 х 50 (розмір стандартної візитки) За бажанням може друкуватись із закругленими кутами
Буклет і ліфлет – один із найпопулярніших продуктів. Стандартний ліфлет виготовляється з листа формату А4, складеного так, що виходить виріб, що має розміри 100*200 мм. Такий розмір дає змогу вкладати рекламну продукцію в конверти «євроформатів».вертикальну версію
Головні кольори — пастельний-зелений і відтінки голубого кольору. Вони рівнозначні між собою, але як фон краще віддати перевагу пастельно зеленому
У стилістиці загального візуального стилю проекту був навмисно використано стриманий стиль з елементами реальних фотографій, для того щоб:
відбулась асоція з реальними докторами цільової аудиторії, (оскільки виходячи з фокус-груп, було виявлено, що представники скептично налаштовані до складних візуальних елементів, використання “арт” стилю і креативним зображенням у стилі "вау эффекту" (особливо в областях)
Євроконверт – конверт європейського стандарту Е65. Розмір євроконверту 220 х 110 мм. Євроконверт застосовується для листування, розсилки рекламних матеріалів, запрошень, листівок тощо. Ми розробили нашу версію для вкладання подарункових сертифікатів
Подарункові сертифікати євроформату 210 х 100 на різні суми
При розробці дизайну сайту особлива увага приділяється мобільній версії